Member Group FrankvdV Posted October 10, 2019 Member Group Share Posted October 10, 2019 Hallo allen, Via de website van het Please login or register to see this link. kun je veel informatie vinden over wat er gebeurd is met mensen in de Tweede Wereldoorlog. Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat via Ancestry er ook gezocht kan worden in een deelverzameling van het Arolsen archief. Ik kwam hierbij uit op de Australische link van Ancestry. Het gaat daarbij om de " Please login or register to see this link. " (pagina op Arolsen) en onderliggende structuren. Hierin zitten zo'n 700.000 bestanden, die via de zoekpagina van Arolsen zelf (nog) niet naar boven komen. Via de Please login or register to see this link. kon ik wel meer informatie op naam naar boven halen. Via de zoekpagina van Arolsen heb ik op de naam Camfferman drie resultaten, op Ancestry krijg ik er elf en dat zijn andere resultaten dan via Arolsen. Dus beide vullen elkaar aan en ik vind dit dus zeker een waardevolle bron. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted December 13, 2019 Member Group Share Posted December 13, 2019 Op 12-8-2019 om 14:15 zei Willem Hak: Nee, daar zijn geen kosten aan verbonden, is geheel gratis. Op 12-8-2019 om 14:16 zei mflobbe: Dat is geweldig! Hartelijk bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted December 13, 2019 Member Group Share Posted December 13, 2019 Mooie aanvulling. Bedankt, Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts