Member Group Framegote Posted September 27, 2019 Member Group Share Posted September 27, 2019 Hallo allemaal, Op 22 februari 1672 werd in Frankenthal (Pfalz) een voorouder van me gedoopt. Zijn doopgetuigen waren David du Jardin en Ester Darli, vrouw van Jean Baptiste Carret. Ik ben zeer geïnteresseerd in de laatste twee, want ZIJ heeft dezelfde achternaam als de moeder van de dopeling. Het zou dus haar zuster en daarmee een tante van de dopeling kunnen zijn. Wie kan me iets meer over hen vertellen? Groet Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Jan Clavaux Posted September 28, 2019 Member Group Share Posted September 28, 2019 Een beginnetje Please login or register to see this link. Zo loop je alle batchnummers na: Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted September 29, 2019 Author Member Group Share Posted September 29, 2019 Op 28-9-2019 om 21:19 zei Jan Clavaux: Een beginnetje Please login or register to see this link. Zo loop je alle batchnummers na: Please login or register to see this link. Dank je wel, Jan. Tot mijn verbazing was het niet in me opgekomen om op familysearch te kijken. Helaas zijn voor mij alleen de "uittreksels" te zien en niet de scans, want ik ben geen lid van die kerk. Misschien is iemand hier WEL lid en zou voor mij die scans willen downloaden. Ik ben zeer benieuwd wat er verder voor vermeldingen bij staan (of op dezelfde pagina, want mijn voorouders hebben rond diezelfde tijd en plaats kinderen laten dopen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Jan Clavaux Posted September 30, 2019 Member Group Share Posted September 30, 2019 (edited) vervallen wegens fout. Edited September 30, 2019 by Jan Clavaux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts