Member Group Karen3008 Posted September 20, 2019 Member Group Share Posted September 20, 2019 Beste allen, Is er iemand hier in bezit van OSB Oldersum? Ik ben op zoek naar de ouders van Harm Daniels Schnittjer, geb. 1819. Alvast dank, Karen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ChrisvD Posted September 20, 2019 Member Group Share Posted September 20, 2019 Harm Daniels (Siemens) Schnittjer is een zoon van Siemen Harms Snitjer uit Neermoor en Greetje Geerds Krumminga uit Oldersum. Siemen Harms Snitjer is een zoon van Harm Daniels Snitjer uit Neermoor en Hilke Geerdes Lei uit Neermoor. Greetje Geerds Krumminga is een dochter van Geerd Janssen Kromminga uit Tergast en Aaltje Reemts uit Petkum. Allemaal te vinden in de collectie OSB/OFB in de leeszaal van het GA te Groningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Karen3008 Posted September 20, 2019 Author Member Group Share Posted September 20, 2019 43 minuten geleden zei ChrisvD: Harm Daniels (Siemens) Schnittjer is een zoon van Siemen Harms Snitjer uit Neermoor en Greetje Geerds Krumminga uit Oldersum. Siemen Harms Snitjer is een zoon van Harm Daniels Snitjer uit Neermoor en Hilke Geerdes Lei uit Neermoor. Greetje Geerds Krumminga is een dochter van Geerd Janssen Kromminga uit Tergast en Aaltje Reemts uit Petkum. Allemaal te vinden in de collectie OSB/OFB in de leeszaal van het GA te Groningen. Beste Chris, Vriendelijk dank voor deze info. Wat eigenaardig Dat Harm Daniels (niet Harm Daniel) niet Harm Siemens heet. Zo te zien is hij vernoemd naar zijn opa die dus ook 'Daniels' heette. Apart, ik heb me een slag in de rondte gezocht naar een Daniel Schnittjer/Snitjer... Met vr. groet Karen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts