Guest Masje II Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Heemkundekring Onsenoort organiseert zaterdag 6 november in samenwerking met en op locatie van het Streekarchief Land van Heusden en Altena een GENEALOGISCHE DAG met als thema Stamboomonderzoek en computers/internet Leden en niet-leden zijn van harte welkom met al hun genealogische vragen Programma: Doorlopend genealogisch spreekuur Doorgewinterde genealogen zullen u met raad en daad bijstaan met hun uitgebreide computerbestanden. Daarnaast kunt u onder deskundige begeleiding zelf onderzoek doen in de studiezaal. Dooprlopend workshops: 11.00 uur Begraafplaatsen in de regio (Eli en Dinie Maas) 11.30 uur Hoe zoek ik naar mijn voorouders in het archief? (Leo van Baardwijk) 12.00 uur Aldfaer: alle ins en outs van dit gratis genealogisch computerprogramma van en voor genealogen (Dick van Vugt) 12.30 uur Familieonderzoek via internet (Bert de Vaan) 12.30 uur Begraafplaatsen door een genealogisch oog gezien (Eli en Dinie Maas) 13.30 uur Symboliek op grafstenen (Eli en Dinie Maas) 14.00 uur Hoe zoek ik naar mijn voorouders in het archief? (Leo van Baardwijk) 14.30 uur Aldfaer: alle ins en outs van dit gratis genealogisch computerprogramma van en voor genealogen (Dick van Vugt) 15.00 uur Familieonderzoek via internet (Bert de Vaan) 15.00 uur Zeer opvallende zaken op begraafplaatsen (Eli en Dinie Maas) Locatie: Streeksarchief Land van Heusden en Altena, Pelsestraat 17 te Heusden (NB) Tijdstip 10.30 uur - 16.00 uur en de toegang is gratis. De sprekers zijn heel deskundig op hun gebied. Weet zeker dat men met veel nieuwe kennis naar huis terug zal keren. Ga de genealogische dag daarom beslist bezoeken. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts