Jump to content

paspoorten

Framegote

Recommended Posts

• Member Group

Hallo schaduwzoekers :-)

Ik vraag me af of ik het paspoort zou kunnen achterhalen waar mijn overgrootmoeder mee naar de USA is geëmigreerd. Wie heeft zoiets gedaan/geprobeerd en weet waar ik moet zijn?

Groet

Frank

• Member Group

Hoi Frank,

Paspoorten die ik heb van mijn familie, waren al die tijd bewaard binnen de familie.

Ook ik heb "al" mijn paspoorten nog, in de Nederlandse zitten grote gaten.... ;D

Denk dus dat je daar moet zoeken, bij een nazaat die haar of nog gekend heeft of iemand die haar spulletjes eventueel heeft.

Ben benieuwd.

• Member Group
6 uur geleden zei Kèren:

Denk dus dat je daar moet zoeken, bij een nazaat die haar of nog gekend heeft of iemand die haar spulletjes eventueel heeft.

Ben benieuwd.

Hoi Kèren, 

Ik ben bang dat het moeilijk gaat worden. Mijn overgrootmoeder is in 1908 met de gezinnen van haar twee dochters naar Amerika geëmigreerd, maar die twee takken zijn helaas uitgestorven. Alleen de tak van haar zoon (mijn opa) is nog volop aan de gang. Geen idee dus wie haar spulletjes zou moeten hebben.

• Member Group

Dat is jammer, nu weet ik natuurlijk ook niet alles. [gelukkig maar] Ik denk dat een paspoort een unieke uitgave is, meestal in bezit van de persoon zelf. Dus als het niet is overgeleverd aan nazaten?