Guest Peter Buyk Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Ben op zoek naar de geboorte en overlijdens data van Ludovicus Gerardus Mous Vader: Adrianus Mous Moeder: Carolina Jacobs Ludovicus Gerardus Mous huwt op 11-07-1895 te Wouw met Petronella Buijk geb: 13-08-1865 te Wouw ovl: ?? Volgens de huwelijksgegevens is hij geboren in Kalmthout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Peter, Ken je deze site al? Echt iets voor jou, al moet je wel uitkijken voor de nodige fouten die erin staan. Please login or register to see this link. En deze, wat betrouwbaarder: Please login or register to see this link. Hij is geboren te Kalmthout (Achterbroek) 30 januari 1859 (zijn geboortedatum en plaats staan in de huwelijksakte vermeld) Geen overlijdens van beiden zijn vermeld. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Buyk Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Masje bedankt voor de linken De eerste link kende ik al, en deze gebruik ik eigenlijk maar sporadisch omdat men heel gemakkelijk op het verkeerde been gezet wordt door de toch wel vele foute of on juistheden die voorkomen op deze site. De tweede link kende ik nog niet en deze zal ik zeer zekers gaan uitpluizen. Is het mogelijk dat Ludovicus Gerardus Mous en Petronella Buijk na het huwelijk naar Belgie zijn gegaan, omdat je in Nederland niets meer terug vind van dit Echtpaar. Heb op de volgende site ook al gezocht maar kan daar ook niets terug vinden. Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts