Member Group Petra Posted July 1, 2019 Member Group Share Posted July 1, 2019 In de Amsterdamse ondertrouw-boeken vond ik aangetekend het bruidspaar Johannes Francois Buning en Anna Tusmans in 1692. Als kantmelding staat erbij, dat zij op 28 sept. 1692 tot Weesp zijn getrouwd volgens attest van de predikant Casparus Voskuijl. Via FamilySearch zocht ik naar huwelijken in Weesp, want ik ben wel erg nieuwsgierig wat daar in dat trouwboek staat. Ik vond onder Weesp echter geen films van hervormde huwelijken uit die periode (wel RK) en in de ondertrouwen aldaar stonden ze klaarblijkelijk niet. Zie ik iets over het hoofd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Jan Clavaux Posted July 1, 2019 Member Group Share Posted July 1, 2019 (edited) Uit de vermelding in het Repertorium DTB blijkt, dat het boek met de gereformeerde huwelijksinschrijvingen over de periode 1671-1722 van Weesp niet bewaard is gebleven. Please login or register to see this attachment. P.S. Hier wordt het nog iets duidelijker geïllustreerd: Please login or register to see this link. Edited July 1, 2019 by Jan Clavaux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted July 1, 2019 Author Member Group Share Posted July 1, 2019 Dank je wel Jan, dan had ik dus toch goed gezocht... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts