Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Johannes van Zwol overlijden gezocht Australië


Mirjam vZ

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Ik ben op zoek naar meer informatie over Johannes van Zwol, geboren 02-12-1931 te Bussum. In 1951 emigreerde hij naar Sydney, Australië. Op Ancestry vond ik een Johannes van Zwol, overleden in 2000. Dit zou hem kunnen zijn, maar misschien ook niet....

Hij was gehuwd geweest ( 23-11-1961 Hilversum tot 21-12-1963 Sydney) met Johanna Jacoba Verschut, van wie hij is gescheiden, Johanna is overleden. Daarna huwde hij G.J. Eater met wie hij sowieso een zoon kreeg. Hij was bakker van beroep toen hij naar Australië vertrok.

Ik ben niet geabonneerd op Ancestry en een free trial heb ik al eens gehad. Is er iemand die mij kan helpen?

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

Ik heb het bericht ook in de groep van het StamboomVragenForum op FaceBook staan.
Ondertussen heb ik al wat meer gegevens via Ludmilla van Santen (waarvoor dank!):

Hij zou getrouwd zijn met een Gloria June? (dat zou kunnen kloppen met de initialen van G.J. Eater)

Deze gevonden Johannes/John en Gloria hebben zes kinderen. Zij hebben gewoond in Willoughby, New South Wales.

Deze John was bakker van beroep, dat klopt ook met mijn Nederlandse gegevens.  De vader en broer (mijn opa) van "mijn" Johannes van Zwol waren ook bakker, net als hun vader (mijn overgrootvader).

Hij staat ook bij de verkiezingslijsten.

bewerkt door Mirjam vZ
Aanvullingen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Mirjam vZ changed the title to Johannes van Zwol overlijden gezocht Australië
  • Forumleden Groep

Nog geen antwoord betr Johannes, maar hier wel wat andere dingetjes:

 

- Gloria June Victoria Eather trouwt op 11 Jan 1951 (Sydney NSW) met Edward Francis Fitzgerald.

- Gloria Fitzgerald was de co-respondent in de 1963 divorce case tussen Johannes en Johanna Jacoba

- Gloria June Victoria Fitzgerald trouwt op 22 Jan 1966 (Sydney NSW) met Johannes van Zwol

- In 1983 wonen Gloria en Johannes in Forestville NSW

- Gloria June Victoria van Zwol, 78 jaar overlijdt in (16?) Sep 2007 “at Coffs Harbour Health Campus, late of Woolgoolga”

 

bewerkt door Ozlady
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Geweldig! Dat moet 'm dus echt zijn! Heel erg bedankt voor deze informatie!

Wat bedoelen ze met co-respondent in de devorce case?

bewerkt door Mirjam vZ
Aanvulling vraag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Johannes had waarschijnlijk een affair met Gloria gedurende zijn huwelijk met Johanna  i.e. de reden voor Johanna om de scheiding te willen

 

" a person cited in a divorce case as having committed adultery with the respondent. "

bewerkt door Ozlady
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Australia Cemetery Index, 1808-2007
Name: Johannes Van Zwol

Birth Date: 1932
Death Date: 19 Sep 2000
Cemetery Location: Coffs Harbour, New South Wales (Dezelfde locatie als Gloria, dus dat moet 'm toch wel zijn)



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Indien je contact wilt met familie ... Ik vermoed dat er nu nog een zoon van dit echtpaar in diezelfde omgeving zou kunnen wonen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ja, dat klopt. En ook een dochter woont in die buurt. Heb inmiddels een bericht gestuurd naar de dochter.

Dankjewel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumleden Groep

Beste Mirjam,

 

De Johannes van Zwol waar jij het over hebt was waarschijnlijk mijn oom. Kun je mij per mail meer info geven over de reden dat je informatie zoekt over Johannes van Zwol?

 

Vriendelijke groeten van Pauline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...