Member Group adon Posted January 30, 2019 Member Group Share Posted January 30, 2019 Leeshulp gevraagd bij de volgende akte, Het gaat om de namen die staan bij datum 5 oktober 1700 te Lutten. Ik kan lezen de voornamen Dirk en Anna,maar de achternamen?? Naam van de dopeling? Berend? Bij de getuigen de voornamen Margreta,Johan en Margareta,maar de achternamen??? Alvast bedankt, Ad Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Jan Clavaux Posted January 30, 2019 Member Group Share Posted January 30, 2019 Het valt niet mee. De ouders zijn (volgens mij) Dirck Maijer(-) en Anna (----)mans, genannet Maijer(-) Hoe dan ook; er staat in ieder geval beslist geen Unkraut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group adon Posted January 30, 2019 Author Member Group Share Posted January 30, 2019 Bedankt Jan, Jammer....ik heb afgelopen nacht heel veel nagekeken in het kerkboek van Lutten maar tot op heden nog niets gevonden,maar ik ben er nog niet helemaal klaar mee. groet, Ad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts