Member Group petrafeijen Posted January 15, 2019 Member Group Share Posted January 15, 2019 Goedemorgen, En wederom een ver familielid vertrokken naar het buitenland.... Is er iemand die op Ancestry kan zoeken naar Pieterke Hofman (geb 26-9-1843 Leens ovl 4-4-1905 Michigan) Heb inmiddels wel haar grafsteen gevonden op find a grave, maar zou graag ook de gegevens van de overtocht vinden en gegevens betreffende haar overlijden. Ze is getrouwd met Jan Menno Bosma. Mijn dank is groot. Met vriendelijke groeten, Petra Feijen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted January 15, 2019 Member Group Share Posted January 15, 2019 (edited) Ze gingen in 1873 met de Nevada. Er staat dat ze uit Duitsland komen. Please login or register to see this link. En heb je dit gezien? Please login or register to see this link. En zo is er ook wat te vinden: Please login or register to see this link. Edited January 15, 2019 by joke andriessen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted January 16, 2019 Member Group Share Posted January 16, 2019 Pieterke’s 1905 death certificate: Please login or register to see this link. Jan Bosma’s 1916 death certificate: Please login or register to see this link. Sylvia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group petrafeijen Posted January 16, 2019 Author Member Group Share Posted January 16, 2019 @Joke, dank je wel voor de informatie. Ga alles eens goed bekijken. De grafstenen van zowel Pieterke als Jan heb ik op find-a-grave gevonden en via doorlinken ook die van hub zoon rev. Menno J Bosma @Ozlady, dank je wel. Via die site kan ik vast ook wel info vinden van hun kinderen Hartelijk dank voor deze info Petra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts