Member Group Ineke van Vonno Posted October 6, 2018 Member Group Share Posted October 6, 2018 Ik kom iets tegen in een Trouwboek waarvan ik niet snap wat er meebedoeld wordt. wie heeft er enig idee? Het gaat om de laatste zin: voor het bedde getrouwd.Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted October 7, 2018 Member Group Share Posted October 7, 2018 Precies wat er staat... getrouwd aan het (ziek- of kraam-)bed. Thuis dus. En gezien de opdracht van de drost gok ik op een kraambed. Staat er misschien op hetzelfde moment ook een doop ingeschreven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ineke van Vonno Posted October 8, 2018 Author Member Group Share Posted October 8, 2018 Ligt voor de hand. Dat ik dat zelf niet heb bedacht. Geen kind te vinden. Maar dat zegt niets. Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts