Member Group Cor Posted August 5, 2018 Member Group Share Posted August 5, 2018 Hallo, Deze Antonia kan ik niet vinden en ook niet de ouders. Vond via wiewaswie het overlijden van Arie van 5 jr. Overledene Please login or register to see this link. Beroep zonder beroep Geslacht Man Leeftijd 5 Vader Please login or register to see this link. Moeder Please login or register to see this link. Gebeurtenis Overlijden Datum 02-10-1951 Gebeurtenisplaats Utrecht Documenttype BS Overlijden Erfgoedinstelling Gelders Archief Plaats instelling Arnhem Collectiegebied Gelderland Archief 0207A Registratienummer 17633 Aktenummer 14 Registratiedatum 09-10-1951 Akteplaats Utrecht Collectie Vuren Wie weet meer van haar ? Met vr. groeten, Cor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted August 5, 2018 Member Group Share Posted August 5, 2018 (edited) Cor, Bij mij staat er Mijdam en geen Nijdam. Ben je dan ook geïnteresseerd? Zie hier ook voor de akte: Please login or register to see this link. Hier begraven: Please login or register to see this link. Groet, Joke Edited August 5, 2018 by joke andriessen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Cor Posted August 5, 2018 Author Member Group Share Posted August 5, 2018 Hallo Joke, Dank je wel. Nu lever jij een Mijdam, zowel in een archief als op een grafsteen. Nog even gezocht in delpher.nl en dat gaf 1 hit: De proletarische vrouw; blad voor arbeidsters en arbeidersvrouwen, jrg 26, 1931, no 841, 07-10-1931. Na klikken op : tekst vond ik inderdaad ook Mijdam. 3 tegen 1, dan is het dus geen familie. De ovl. akte van de 5 jarige Arie is dus fout wat Nijdam betreft. Zijn we hier ook weer uit. En wis ik het vanmiddag toegevoegde echtpaar en kind weer. Groetjes Cor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts