Beheerder sadminF Posted April 2, 2018 Beheerder Share Posted April 2, 2018 Dit is een zoekvraag van een SVF-forumlid Please login or register to see this link. die niet zo makkelijk omgaat met het plaatsen van berichten op de site. Kan iemand mij het overlijden akte van Jacobus DEMEULENAERE geboren te Sint Kruis-winkel Op 3/12/1655, vinden aub SVP? Hij was gehuwd met Judoca Bral .Waarschijnlijk is hij gestorven in 1710(?).Alvast mijn oprecht dank.Hij is hoogst waarschijnlijk ook inSt.Kruis-Winkel gestorven . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted April 2, 2018 Member Group Share Posted April 2, 2018 Gelukkig is er een goed leesbare index van Sint - Kruis- Winkel. Hier de link naar de index begraven: Please login or register to see this link. Jacobus de Meulenaere komt 4 x voor ( in de juiste tijd) 1689 Please login or register to see this link. dit is vlgs mij een zoon van Livinius de M en Anna Bral * 1688 1722 Please login or register to see this link. dit is vlgs mij een zoon van Passchier de M en Maria de Coninck *1722 1727 Please login or register to see this link. dit is vlgs mij een zoon van Joannes de M en Maria Roets * 1725 1706 Please login or register to see this link. dan zal dit waarschijnlijk de gezochte Jacobus zijn. groet, Joke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted April 16, 2018 Author Beheerder Share Posted April 16, 2018 Zie voor de ontwikkeling van de zoekvraag van Triphon de Meulenaere op: Met een genealogische groet, sadminF - beheerder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts