Member Group Gert L Posted January 25, 2018 Member Group Share Posted January 25, 2018 Beste lezer, Het lukt me niet de essentie te halen uit bijgaande akte over de boedelscheiding van een van mijn voormoeders, omdat ik de tekst niet kan ontcijferen. Ik ben een echte beginner. Kan iemand dit voor mij "vertalen". Het gaat me vooral om pagina 2. Bij voorbaat, heel veel dank. Gert L Please login or register to see this attachment. Please login or register to see this attachment. Gert L. Please login or register to see this attachment. Please login or register to see this attachment. Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...