Jump to content

Ancestor Tree Manager 2.6.10

Peter

Recommended Posts

• Member Group

Vandaag is er weer een nieuwe versie verschenen van Ancestor Tree Manager, namelijk versie 2.6.10

Ancestor Tree Manager (ATM) is een gratis genealogieprogramma waarmee op eenvoudige wijze een aantrekkelijke website te maken is voor het publiceren van kwartierstaten, parentelen, persoonsbladen, scans van bronnen en een index op de personen.

Link naar

Please login or register to see this link.

• Member Group

@ Hobby genealoog

Je kunt Ancestor Tree Manager gewoon downloaden en installeren op je computer, je kunt dan de gegevens invoeren (handmatig of via gedcom) en daarna kun je als je dat wilt een website genereren vanuit het programma.

• Member Group

Ik kan de programma niet downloaden ivm een dreiging van schadelijke software gedetecteerd door Avast zie afbeelding.

Jammer ik had het graag uitgeprobeerd

Please login or register to see this attachment.

Edited by Hobby genealoog

• Member Group

Je krijgt deze melding omdat de software nog niet zo bekend is er staat op de site van Ancestor Tree Manager ook stukje uitleg hierover. Je kunt je virusscanner even uitschakelen zo dat je de software kunt downloaden en installeren daarna kun je de virusscanner weer gewoon inschakelen.

• Member Group

Ik heb het kunnen downloaden door Avast tijdelijk te stoppen en kreeg van Windows defender ook meldingen, uiteindelijk het programma kunnen installeren en gestart.

Toen ik het programma wilde uitproberen en een gedcom file wilde invoeren kreeg ik een melding dat iets was fout gegaan, dit tot 4 keer toe toen heb ik het programma verwijderd.

Jammer dat na alle kunstgrepen die ik moest uithalen en tijd die dat nodig had, het programma niet wilde werken, jammer.

Edited by Hobby genealoog

• Member Group

De allereerste maal dat ik ATM gebruikte wilde ik een gedcom van GDP importeren en dat mislukte ook heb toen de GDP gedcom eerst in Aldfaer ingeladen en toen van uit Aldfaer heb ik weer een nieuwe gedcom gemaakt deze gedcom kon ik toen wel importeren in ATM heb toen via de site van ATM via het contactformulier hier melding van gemaakt. Er werd me gevraagd de gedcom van GPD te mailen. Er is toen een nieuwe versie uitgebracht en toen kon ik wel de gedcom van GPD importeren 

• Member Group

Beste Erick,

Jammer dat je problemen had bij het laden van je GEDCOM. Als je mij je GEDCOM stuurt wil ik er graag naar kijken, meestal is een oplossing snel gevonden. Het ondersteunen van "vreemde" GEDCOM bestanden blijft lastig omdat ik nog niet veel bestanden heb gekregen om de software mee te testen dus je zou me een groot plezier doen als ik je bestand mag gebruiken. Discretie verzekerd.

Waarschijnlijk is het handig om dit via wetransfer.com te doen. Je kunt het bestand adresseren aan iris@sivworks.nl