Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

TIP: afbeeldingen plaatsen via onze SVF site


sadminF

Recommended Posts

  • Beheerder

Beste SVF-forumleden,

 

Sinds een poosje kunt u afbeeldingen ook op onze server plaatsten.Dat kan door rechtsonder het te schrijven bericht op "Klik om bestanden te kiezen" te klikken. U kunt uw. afbeelding ook slepen naar de plek waar u het wilt hebben binnen uwe bericht

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/monthly_2017_11/59ff245dd2708_kiesbestanden.jpg.3edb37b62bff5c6f42de0b7881449f2f.jpg">

Rechts is een knop "Andere media invoegen" daar is een optie "voeg bestaande bijlage in", klik daarop en u komt op uw persoonlijke afbeeldingen map.

Die is ook te bereiken door op uw profielnaam te klikken, en dan mijn bijlagen. [Zie afbeelding]

Alle afbeeldingen die op deze manier zijn geplaatst op het SVF, zijn daar terug te vinden.

Er zit een limit aan, maar als u rekening houdt met het feit dat op een scherm bekijken van afbeeldingen een veel kleinere grootte nodig heeft zou het voldoende moeten zijn. Zo is de bovenstaande afbeelding, 12kb groot en 100 pixels per inch. Speel een beetje met die afmetingen ook L en B maken uit. Neem anders contact op met SVF.

Echter voor afbeeldingen en scans van akten kan het nodig zijn een groter maat aan te houden, zeker als het oud schrift betreft.

Daarom een paar alternatieve sites, er zijn er meer, om met weblinks [url's] te werken zijn:

 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 [kan niet zo gauw bekijken of er nog een gratis versie bestaan, werkt ook met doc en pdf, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

  [met gratis 10GB bij een persoonlijk account, werkt ook met doc en pdf, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

  [als ik me goed kan herinneren, als je windows draait, zit het inbegrepen, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 [vind ik zelf iets minder omdat men het beheer overgeeft, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 [ook hier is het beheer in handen van de site, dus veranderingen mogelijk, zie geen NL taal]

 

Heeft u andere sites die in dit rijtje thuis horen, laat me weten dan zet ik die erbij.

Met een genealogische groet, sadminF - beheerder 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...