Member Group caromatulessya Posted October 27, 2017 Member Group Share Posted October 27, 2017 Beste forumleden, Heeft u voor uw genealogisch onderzoek wel eens de website van Het Utrechts Archief bezocht? Dan ben ik op zoek naar u! Voor mijn afstudeerstage bij Het Utrechts Archief, doe ik onderzoek naar hoe wij onze website (hetutrechtsarchief.nl) kunnen verbeteren. Hierbij ligt de focus op de behoeftes van de bezoeker die genealogisch onderzoek uitvoert. Omdat wij uw mening erg belangrijk vinden, heb ik een enquête opgezet met korte vragen over onze website. Graag zou ik u willen vragen om mij te helpen en deze enquête in te vullen zodat uw mening niet alleen wordt gehoord maar ook actief wordt meegenomen in de slag naar verbetering. De enquête bevat 10 korte vragen, duurt maximaal 5 minuten, loopt tot en met 24 december 2017 en kunt u invullen door op onderstaande link te klikken: Please login or register to see this link. Wilt u meer weten over mijn onderzoek of heeft u nog andere vragen, neem dan contact met mij op via Please login or register to see this link. of stuur mij een berichtje via het forum. Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking en met vriendelijke groet, Caro Matulessya Stagiair, Het Utrechts Archief Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group caromatulessya Posted November 10, 2017 Author Member Group Share Posted November 10, 2017 Beste forumleden, Inmiddels loopt de enquête al weer 2 weken en de eerste reacties zijn binnen! Ik wil alvast iedereen bedanken die de enquête al hebben ingevuld en degenen die dat nog niet hebben gedaan vooral oproepen om dit zeker te doen! De enquête duurt hooguit 3 minuten, is anoniem en een belangrijk aspect voor de slag naar verbetering van de website van Het Utrechts Archief. Uw reactie wordt dus erg gewaardeerd! De enquête kunt u vinden via bovenstaande link. Bedankt en met vriendelijke groet, Caro Matulessya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group caromatulessya Posted December 12, 2017 Author Member Group Share Posted December 12, 2017 Beste forumleden, De enquête loopt over iets minder dan twee weken aan zijn einde en de reacties die ik tot nu toe heb binnengekregen zijn al erg inzichtelijk. Ik kom echter nog een paar reacties te kort om mijn minimum respondenten te halen en een betrouwbare conclusie te kunnen trekken over de verbetering die Het Utrechts Archief kan maken op de website. Daarom wil ik degenen die de enquête nog niet hebben ingevuld, nog één laatste keer oproepen om de enquête in te vullen! De enquête vindt u in bovenstaande link. Alvast hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Caro Matulessya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts