Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Photobucket's third party hosting


.E.

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Bij mij is de "third party hosting" ook toegeslagen, alle berichten waar ik foto's via Photobucket heb voorzien zijn jammer genoeg niet meer te zien. :-\

Tijd om mijn Photobucket account op te frissen, eerst alle foto's deleten en dan de account sluiten.  >:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Uit andere weblogs haalde ik, dat je een loeiduur abonnement moet nemen om je foto's weer zichtbaar te maken!

Ik krijg de indruk dat niet veel gebruikers daartoe bereid zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Klopt Petra voor $400,00 kan je je foto's weer met iedereen delen op andere sites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Bent u op de hoogte dat afbeeldingen ook op onze server geplaatst kunnen worden?

Dat kan door rechtsonder het te schrijven bericht op "Klik om bestanden te kiezen" te klikken.

Rechts is een knop "Andere media invoegen" daar is een optie "voeg bestaande bijlage in", klik daarop en u komt op uw persoonlijke afbeeldingen map.

Die is ook te bereiken door op uw profielnaam te klikken, en dan mijn bijlagen. [Zie afbeelding]

Alle afbeeldingen die op deze manier zijn geplaatst op het SVF, zijn daar terug te vinden.

Er zit een limit aan, maar als u rekening houdt met het feit dat op een scherm bekijken van afbeeldingen een veel kleinere grootte nodig heeft zou het voldoende moeten zijn.

Neem anders contact op.

Een paar alternatieve sites, er zijn er meer, om met weblinks [url's] te werken zijn:

 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 [kan niet zo gauw bekijken of er nog een gratis versie bestaan, werkt ook met doc en pdf, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

  [met gratis 10GB bij een persoonlijk account, werkt ook met doc en pdf, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

  [als ik me goed kan herinneren, als je windows draait, zit het inbegrepen, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

[vind ik zelf iets minder omdat men het beheer overgeeft, kan in NL taal]

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

[ook hier is het beheer in handen van de site, dus veranderingen mogelijk, zie geen NL taal]

 

Allen hebben software [apps] om op de computer, tablets en smartphone te gebruiken.

 

Met een genealogische groet, sadminF - beheerder 

 

 

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik zal er aan denken in het vervolg.

Omdat ik al jaren Photobucket gebruikte was het voor mij eigenlijk automatisme om foto's via Photobucket te plaatsen.

Ik zal kijken of ik hier foto's geplaatst heb die nu weg zijn en ze weer terugzetten via de site server, zal wel een tijdje duren eer ze weer terug zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Hobby genealoog,

 

Mocht u afbeeldingen gaan terugzetten, doe dan alleen de meest recente foto's.

Is meteen een goede oefening als u een andere manier van uploaden kiest.

Oudere links, kunnen altijd nog worden gerepareerd, als een forumlid daarom vraagt.

Met het aantal berichten dat u heeft is het onbegonnen werk allemaal te gaan bewerken.

 

Met een genealogische groet, sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...