Member Group Maikel Galama Posted October 7, 2010 Member Group Share Posted October 7, 2010 Hoi allemaal, misschien is het goed hier nog eens de adressen te noemen waar je de op de Tresoar site ontdekte fouten heen kunt sturen. Voor fouten in de Burgerlijke stand periode na 1811 is dat: info@tresoar.nl Voor fouten in de dopen is dat: infodopen@tresoar.nl Voor opmerkingen voor de webmaster betreffende het Tresoar Forum: webmaster@tresoar.nl Voor fouten en opmerkingen betreffende de notariele index: notaris@tresoar.nl Gebruik je een verkeerd adres dan wordt het meestal wel doorgestuurd maar het duurt dan wat langer. Effiecienter is het om je opmerkingen meteen naar de juiste persoon te sturen. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group charlotta Posted October 7, 2010 Member Group Share Posted October 7, 2010 Hoi Maikel, Het is prima dat je deze adressen opgeeft, waar men moet zijn bij ontdekte fouten. In mijn geval heb ik het goed gedaan. Voor de ontdekte fout in de Burgerlijke Stand periode na 1811, heb ik een mailtje gestuurd naar info@tresoar.nl groetjes, Charlotta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group mariannenl Posted October 7, 2010 Member Group Share Posted October 7, 2010 Hoi Maikel, Dank je voor deze adressen. Ik heb wel eens een foutje doorgegeven (ook een keer een doop als ik het me goed herinner), maar altijd naar info@tresoar.nl..... Please login or register to see this image. /emoticons/default_ashamed0002.gif" alt="A9!"> Goed te weten dat het gelukkig wel wordt doorgestuurd dan. Groetjes, Marianne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts