Member Group D.J. Reijnhout Posted March 7, 2017 Member Group Share Posted March 7, 2017 Ik ben op zoek naar de doopakte van Sijke Vos. Sijke is geboren en gedoopt in Hill. Meeuwen, Hill en Babyloniënbroek was een Nederlandse gemeente in Noord-Brabant. en omvatte de kernen Please login or register to see this link. en Please login or register to see this link. en de buurtschap Please login or register to see this link. . In Please login or register to see this link. werd de naam van deze gemeente gewijzigd in Meeuwen. (NB: In akten van de burgerlijke stand van deze gemeente gebruikte men (tenminste in 1889) al alleen de naam Meeuwen.) In Please login or register to see this link. werd deze gemeente toegevoegd aan Please login or register to see this link. om in Please login or register to see this link. onderdeel te worden van de fusiegemeente Please login or register to see this link. . Nu is mijn vraag weet iemand waar ik de doopaktes kan vinden van het buurtschap Hill? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted March 7, 2017 Beheerder Share Posted March 7, 2017 Hallo D.J. Reijnhout,. Vermoedelijk had het buurtschap Hill geen eigen kerkelijke gemeente dus moet er in de directe omgeving gekeken worden, daarvoor is de religie waar hij bij hoorde van belang. U kunt uw vraag neerleggen bij een medewerker die online is aan te spreken op Please login or register to see this link. U ziet rechtsboven een hoekje, klik op "stel uw vraag", als archiefmedewerker of werkster zullen zij u vast op weg kunnen helpen. Dacht dat ze tot 21:00 of 22:00 online zijn in de avond, u kunt het dus nu nog proberen. Met een genealogische groet, sadminF - beheerder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group D.J. Reijnhout Posted March 7, 2017 Author Member Group Share Posted March 7, 2017 Beste SadminF, Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb deze vraag ook bij de online medewerkster op Please login or register to see this link. neergelegd en ik wacht nog op een antwoord. Sijke Vos is niet te vinden op Please login or register to see this link. en ik ben doorgestuurd naar Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. /. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts