Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

zweistra


Guido van Harten

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Guido van Harten

Dit is mijn eerste bericht op dit forum.

Ik doe al jaren onderzoek naar allerlei familienamen die verwant zijn aan mij. 

Een van de door mij onderzochte familienamen is Zweistra. Ik heb daarbij een heleboel mensen gevonden die familie van elkaar zijn. Maar er zijn nog een aantal "eilandjes" die ik niet aan de grote stamboom kan vastmaken. Omdat dit mijn eerste bericht is, weet ik niet of ik deze eilandjes hier mag plaatsen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Guido van Harten, 

 

Welkom op het StamboomVragenForum!!

In principe zijn "uw eilandjes" uw zoekvragen, dus ja u kunt die plaatsen.

Geef wel duidelijk aan wat u al zelf aan data gevonden heeft en wat u nog wil weten.

Ook is het van belang dat u geen gegevens van personen op het SVF plaatst die nog in leven (kunnen) zijn.

Wij hebben

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

, ik weet niet of die al heeft doorgenomen?

Mocht u toch zoekvragen hebben over personen die nog in leven kunnen zijn, dan mag u mij altijd een PB [persoonlijk bericht] sturen.

Ik kan dan bekijken of ik u ermee op weg kan helpen.

 

Als er nog vragen zijn. stel ze gerust. en succes met uw "eilandjes"!

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Welkom Guido,

 

De naam Zweistra zegt me niets, maar kom maar op met jouw vragen … ik hou van puzzelen.

 

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Guido van Harten

De familienaam Zweistra (oorspronkelijk Sweisma, later door onduidelijke reden gewijzigd in Sweistra) begon in Friesland. Later trokken zij naar Leiden e.o.