Member Group mariannenl Posted October 2, 2010 Member Group Share Posted October 2, 2010 Hallo allemaal, ik zat te browsen op die nieuwe versie (beta) van Familysearch en kwam bij Friesland terecht. Scans van de burgerlijke stand van alle gemeentes (voor zo ver ik kon zien) zijn hier opgenomen, niet altijd tot de grens 1902, 1922 enz., maar voor zoeken in gemeentes die nog niet zijn aangesloten bij Allefriezen is het natuurlijk wel leuk. EN..... er staan ook op: Huwelijksbijlagen Huwelijksaangiften Huwelijksafkondigingen Het zoeken blijft natuurlijk tijdrovend, maar ik heb er zelf al het een en ander gevonden. Please login or register to see this link. > Europe > Netherlands, Civil Registration, 1792-1952 > Browse Images Dan krijg je een nieuw scherm, waar je Friesland kunt selecteren. Van de andere provincies heb ik nog niet bekeken wat er allemaal opstaat. Please login or register to see this image. /emoticons/default_ashamed0002.gif" alt="A9!"> Groetjes, Marianne (&: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Bedankt Marianne, Voor de link. We kennen die link nu onderhand wel, maar er komen steeds meer aanvullingen, dus het is altijd fijn als we daar op gewezen worden. Ondertussen zitten ze bij FS ook niet stil en is het een en ander alweer gewijzigd..... Please login or register to see this image. /emoticons/default_jaja6.gif" alt="$#"> Voor zolang het duurt, kom je nu bij Friesland [en andere provinciën]: Klik op de link, die Marianne heeft vermeld in haar bericht. Zoek dan in de lijst "Historical Record Collections" [en niet in Places] naar Netherlands, daar vind je beginnende met Civil Registration, geen getal maar een link "browse images", klik daarop en je kan verder kiezen voor Friesland. Voor zolang het duurt dus [!], zal deze uitleg gelden, want ze zijn echt flink aan de gang met de beta versie van deze site. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts