Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

John Dolan


Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hallo samen,

 

Ik ben op zoek naar gegevens over John Dolan. Ik weet helemaal niets van deze man, behalve dat hij ergens tussen 1920 (de dag waarop de census werd gehouden) en 17 april 1940 (de dag van de 1940 census) getrouwd moet zijn geweest met Catherine Frances Stevens (geboren: Hoey).

Catherine Frances Hoey past weer in de stamboom van Stevens die ik aan het maken ben. Zij is geboren (16-02-1883) en overleden (17-01-1950) in Stoneham, Middlesex, Massachusetts en is getrouwd geweest met Eben Turell Stevens, met wie ze 1 zoon kreeg: Eben Joseph in 1909. Eben Turell Stevens overleed op 23-03-1919.

 

In de census van 1920 woont Katherine Dolan als weduwe in bij het gezin van haar zoon en wordt daar genoemd als moeder van het hoofd van het gezin. Ik dacht eerst dat het misschien een verschrijving was en dat het de moeder van zijn vrouw zou moeten zijn, maar toen vond ik een death certificate … 

 

 

Ik kan haar huwelijk met John Dolan nergens vinden. Wie kan me helpen met het vinden van het huwelijk van Catherine met deze John Dolan ?

 

 

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

bewerkt door Framegote
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
4 uur geleden zei jannie:

Hier is nog een site

 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Jammer, de meeste links op die site werken niet meer en de census site …. de laatste openbare is die van 1940. Over 6 jaar komt die van 1950 vrij (duurt 72 jaar!)

 

De andere site lijkt me meer om levende personen terug te kunnen vinden en ik vermoed toch echt dat John Dolan al is overleden. :-)

 

Maar bedankt voor het meedenken.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...