Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

twee websites


marcel

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Kwam vandaag twee websites tegen, misschien via Facebook maar dat weet ik niet meer.

Het zijn:

www.stamboomonderzoek.com en www.stamboomzoeker.nl

Van wie zijn deze twee websites of wie zitten er acher? Ik dacht eerst Coret genealogie maar dat is het waarschijnlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Beide websites zijn al een tijd geleden opgezet. stamboomonderzoek.com al op 20 mei 2005 en stamboomzoeker.nl op 15 augustus 2006.

 

Ik mag verdere details hier niet plaatsen, maar voor stamboomzoeker.nl kun je de gegegevens verkrijgen bij sidn.nl en voor stamboomonderzoek.com bij whois.net.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Wat geheimzinnig allemaal. Als deze websites door een vereniging, stichting of instelling wordt onderhouden mag toch iedereen dit weten of is het gewoon een genealoog die dit heeft opgezet. Op bedoelde websites staat er niets over en dat is al vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Er is niets geheimzinnings aan; je kunt de gegevens gewoon inzien op de, door mij genoemde bronnen.

 

Ik mag echter deze gegevens hier niet publiceren daar ze copyrighted zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Antwoord op een PB.

Hartelijk dank. Nu weet ik dat het geen genealogische instelling of vereniging is maar een particulier. Dit hoeft uiteraard geen probleem te zijn. Ik wil een artikeltje over Genealogische websites schrijven voor één van de uitgaven van de NGV, vandaar. Ook is er iemand die lezingen daarover geeft en misschien benader ik die voor een lezing. mvg Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...