Member Group Robert Rijs Posted June 2, 2016 Member Group Share Posted June 2, 2016 Graag wil ik me even voorstellen: Robert W.H.Rijs, (overigens gebruik ik als roepnaam Vincent, om verwarring te voorkomen) fotograaf /beeldend kunstenaar. ik doe onderzoek naar de namen Rijs, Rei(j)sch, Rees........mijn voorouders komen uit Duitsland, daar die ik o.m. onderzoek naar. Ik hoop hier veel te leren en leuke, interessante contacten aan te gaan! Profielfoto bijgesloten, dan weten we met wie we te maken hebben :.)! Met een vriendelijke groet, Robert (Vincent ) Rijs Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted June 2, 2016 Member Group Share Posted June 2, 2016 Dag Vincent, Je bent van harte welkom om onze gelederen te komen versterken. En dat je maar veel vragen mag stellen! (Zo af en toe een antwoord geven is óók prima natuurlijk...) Petra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted June 3, 2016 Beheerder Share Posted June 3, 2016 Van harte welkom of het SVF!! Wij doen hier ons best om iedereen te helpen met de [zoek]vragen die gesteld worden. Soms kan het eventjes duren, we streven ernaar om iedereen antwoord te geven, soms is kan dat "Ik weet het niet" zijn.... Met een genealogische groet, sadminF - beheerder P.S. Prachtige profielfoto overigens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Rijs Posted June 3, 2016 Author Member Group Share Posted June 3, 2016 Dank Je! ben benieuwd of iemand mij inderdaad verder kan helpen met mijn Duitse voorouders...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted June 6, 2016 Member Group Share Posted June 6, 2016 Hoi Vincent, Welkom in ons midden. Helaas kan ik je met je Duitse onderzoek niet helpen, maar je zult misschien ook nog wel vragen hebben over je Nederlandse voorouders en misschien .... In ieder geval veel plezier hier en misschien komen we elkaar hier nog eens tegen. Groet Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Rijs Posted June 6, 2016 Author Member Group Share Posted June 6, 2016 Hartelijk dank voor jullie warm welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts