Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Nieuw hier


HuubK

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hallo allemaal,

ben vandaag nieuw op dit forum, maar zoek al lang in de geschiedenis van mijn familie de "(van) Knippenberg(h)" familie of hoe de schrijfwijze ook mag zijn.

Ik heb niet de pretentie om de stamboom van de Knippenberg(h) die terug gaat tot 1309 nog dieper te onderzoeken. Ben zoekende naar de verhalen achter de personen die in onze stamboom voorkomen, de omstandigheden waaronder ze leefde en de geschiedenis die ze meemaakten.

De naam van dit forum was voor mij een uitnodiging en ik zal dan ook graag gebruikmaken van jullie aller kennis om meer aan de weet te komen.

Met vriendelijke groet,

Huub  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste HuubK,

 

Welkom op ons SVF forum! Verhalen achter de namen van voorouders die we vinden zijn erg interssant voor menig onderzoeker.

En dat u hier ook aan antwoorden komt op uw vragen.

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hoi Huub,

Het is wat stil in het forum, de laatste tijd, dus ik hoop dat jouw komst wat meer mensen de prikkel geven om ook weer eens te komen kijken.

 

Jouw instelling t.o.v. jouw stamboom noem ik altijd "het vlees om het geraamte zoeken".  Ik vind dat precies wat genealogie leuk maakt. Leer je voorouders kennen en niet alleen weten wat hun naam was.

Ik hoop zelf ook weer wat meer op het forum actief te zijn. Net een nieuwe "werkkamer" ingericht en dat werkt maar wat lekker.

 

Succes.

Groet

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • Forumleden Groep
Carola Cijsouw-van Londen

Hallo Huub,

 

Wat mooi, ik ben een kleindochter van een Knippenberg en vond de al uitgezochte stamboom geweldig om te lezen!

 

Heel veel succes met het vinden van de verhalen achter de persoon, ik vind het een geweldige bezigheid!

 

Groetjes,

Carola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Carola,

Veel plezier op het forum, ook ik ben pas kort aangemeld maar heb al veel plezier gehad door de prima hulp van een aantal andere leden.

Je hebt me intussen wel nieuwsgierig gemaakt naar jou "aanbinding" aan de Knippenberg stamboom.

Ik hoor graag van je,

Groeten Huub

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Carola Cijsouw-van Londen

Hallo Huub,

 

Leuk dat je hier mensen tegenkomt die zich met dezelfde stamboom bezighouden als jijzelf!

Mijn oma is Geertruida Hendrika Knippenberg, geboren op 26 oktober 1907, dochter van Willem Hermanus Knippenberg en Everdina Hendrika Eijt. Zij hebben zich eind 19e eeuw in Arnhem gevestigd, mijn oma heeft nog een tijdje in Limburg gewoond.

 

Met vriendelijke groet,

Carola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...