Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Lees dit AUB - aanpassingen door upgrade


sadminF

Recommended Posts

  • Beheerder

Beste forumleden,

 

Een nieuw jaar, nieuw jasje voor het StamboomVragenForum, binnenkort is het zover.

Er zullen een aantal aanpassingen gedaan worden en voor de volgende is uw aandacht nodig:

 

Tot nu toe was het mogelijk een aparte gebruikersnaam en een inlog-naam in te vullen, dit gaat vervallen.

Vele forumleden hebben al bij beiden dezelfde naam ingevuld, die hoeven niets te doen.

De gebruikersnaam zal na de upgrade de enige naam. 

Dus heeft u verschillende namen bij de inlog-naam en gebruikersnaam ingevuld, dan zal u na de upgrade uw gebruikersnaam moeten gaan gebruiken voor het inloggen op het StamboomVragenForum.

 

Met een genealogische groet,

 

sadminF

 

P.S. We zullen een tijdje offline gaan om het een en ander de reorganiseren na de upgrade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste forumleden,

De upgrade is gedaan, zoals jullie kunnen zien is de site in de Engelse taal. Dit zal ik zo spoedig mogelijk aanpassen. Ondanks deze handicap, laat ik alles toch online, omdat de activiteiten op de site zorgen de laatste achtergrond processen af te ronden. 

Ongetwijfeld zijn er veranderingen waar we allemaal even aan moeten wennen, bekijk ze rustig. 

 

Voorlopig is er nog veel terug te zetten, aan te passen en de Nederlandse vertaling moet ook gecontroleerd worden, de site werkt en u kunt gewoon onderwerpen aanmaken en reageren. 

Met een genealogische groet,

sadminF

 

P.S. Niet vergeten: de inlognaam en gebruikersnaam zijn samengevoegd en gebruikersnaam is overgebleven, daarmee moet nu worden ingelogd.

Pas eventueel uw inloggegevens daarop aan. Heeft u hulp nodig, dan help ik u graag, houd u wel rekening dat we dit allemaal vrijwillig doen en niet altijd onmiddellijk kunnen reageren? We doen zeker ons best dat wel zo snel mogelijk te doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hi sadminF,

 

Het lijkt erop dat er nogal wat historische vragen zijn verdwenen ( > 2½ jaar?)!

Komen die nog terug of zijn ze naar de internet hemel toegegaan?

 

groetjes, Sylvia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik besef nu dat de berichten er nog wel zijn, maar dat de ingebouwde search function ze niet kan vinden. Via een google "site" search komen ze wel tevoorschijn bv

"voetbal site:http://stamboomvragenforum.nl/"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Hi Sylvia,

Bedankt voor het opmerken. denk dat ik het probleem heb gevonden. De hele site is gearchiveerd en vermoed dat daarom het ook niet meer in de zoek resultaten voorkomt. 

Heb de settings nu wel veranderd en alles zou nu weer door zoekbaar moeten zijn.

Kon ook niet op dit onderwerp reageren door het archiveren. 

 

Met een genealogische groet, sadminF 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hi sadminF,

 

Ik heb net even een paar searches geprobeerd en oudere onderwerpen worden nu inderdaad wel gevonden. 

Bedankt voor de snelle oplossing.

 

cheers, Sylvia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

SadminF,

 

Ik heb even met een oud onderwerp van mij geprobeerd, maar kan hem niet vinden met de zoekfunctie

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Groet, Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Hallo Joke,

 

Snap er niets van, maar na de upgrade zijn er wel meer zaken die helemaal niet willen kloppen. :(

Er staan wel oudere onderwerpen, maar het genoemde onderwerp dus niet.

Wat ik nu gedaan is, ik heb er tags aan toegevoegd zodat dit specifieke onderwerp nu wel in de zoekresultaten voorkomt. 

Ik heb een lijst aan punten die ik allemaal moet aanpakken en ik moet deze echt even wat onderaan plaatsen.

Maar het staat er op!

Bedankt voor je melding.

Met een genealogische groet, sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...