Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Wie wil blogs schrijven en/of lezen op SVF?


sadminF

Wel of geen blog voor iedereen op SVF ?  

12 forumleden stemden

  1. 1. Zou u geïnteresseerd zijn in de toevoeging van een blog functie op de SVF site?

    • Ja, ik zou zeker de blogs lezen en het leuk vinden zelf blogs te schrijven.
      5
    • Ja, ik zou het heel leuk vinden de blogs te lezen, maar een blog schrijven, denk het niet.
      3
    • Nee, voor mij hoeft het niet.
      3
    • Maakt mij niets uit.
      1


Recommended Posts

  • Beheerder

Beste forumleden,

Binnenkort hopen we over te gaan naar een nieuwe versie van de forum software. Daarin zie ik meteen een kans om iets aan het forum toe te voegen, daar denk ik al een poosje aan en ik leg het graag aan u allen voor, tenslotte is het SVF voor de forumleden en vooral door de forumleden.

Het gaat om het toevoegen van een blog functie.

Nu moet ik voor deze functie extra betalen, dat is prima, maar dan wil ik wel graag weten van jullie als forumleden of jullie daar gebruik van gaan maken, zowel het lezen als schrijven van blogs. Blogs worden door leden geschreven en hebben als onderwerp “genealogie in ruimste zin van het woord”. Bijvoorbeeld over een voorouder, een familienaam, maar ook geschiedenis met een genealogische link, zoals een verhaal over een plaats waar uw voorouder(s) vandaan kwamen. Maar ook ervaringen in een archief, verhaal hoe u die moeilijk vindbare voorouder toch achterhaalde, ga zo maar door.

Graag zou ik het aan u willen voorleggen via de bovenstaande poll.

U kunt uw keuze uitleggen in een bericht onder de vragenstelling.

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

P.S. Zal later/trager reageren dan normaal, door minder toegang tot internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...