Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Per 1 januari aanstaande wordt WatWasWaar beëindigd


sadminF

Recommended Posts

  • Beheerder

Beste forumleden

Per 1 januari aanstaande wordt de site WatWasWaar beëindigd er zal een doorstart zijn van de kadastrale kaarten bij de RCE, Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed.

Zie:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Met een genealogische groet, sadminF

Doorstart kadastrale kaarten bij de RCE

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumleden Groep

Ik heb even op de site van het Cultureel erfgoed gekeken maar ten opzichte van watwaswaar is het een groot drama. Geef mij watwaswaar weer terug.

 

Van een gratis scan (wel zelf puzzelen) wordt er nu € 5 gevraagd voor een hoge resolutiescan via download. Het geld graaien gaat gewoon door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb ook even gekeken maar vind het wel meevallen. Zonder download van 5 euro kan ingezoomd worden op de scans en kan je eventueel een schermafdruk maken en opslaan.

De link naar de site waar ik gekeken heb is: 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Toen ik in het zoekvenster 'Warmenhuizen' (een dorp dat mij interesseert) kreeg ik meteen ook veel foto's te zien. Leuk, maar als je alleen de kadastrale kaarten wil zien kan je bijvoorbeeld 'Warmenhuizen and kadastrale' intypen. Dat woordje 'and' ertussen moet je dus even weten, dat leggen ze uit bij F.A.Q.

 

5 euro voor een download is discutabel voor een overheidsorganisatie (winst maken mag volgens mij niet), maar het kan makkelijk omzeild worden. Ik vraag me af of bij watwaswaar wel een goede download mogelijk was.

 

Groetjes, Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...