Member Group Harmke Posted September 14, 2010 Member Group Share Posted September 14, 2010 Hallo, Overlijdens gezocht van deze personen, Schoterland, dopen, doopjaar 1759 Dopeling: Vrouwkjen Geboren in Katlijk Gedoopt op 11 maart 1759 in Oudeschoot, Nieuweschoot, Mildam, Rottum, Katlijk Dochter van Gerrijt Wolters en Gertjen Tjibbeles Gestandaardiseerde namen (voornaam en patroniem): Dopeling : FROUKJE Vader : GERRIT WOUTERS Moeder : GEERTJE TJEBBELES Weststellingwerf, dopen, geboortejaar 1744, doopjaar 1744 Dopeling: Anne Geboren in 1744 in Noordwolde Gedoopt op 1 maart 1744 in Noordwolde en Boyl Kind van Gosse Annis en Claesjen Hoite Gestandaardiseerde namen (voornaam en patroniem): Dopeling : ANNE of ANTJE Vader : GOSSE ANNES Moeder : KLAASKE HOITES Anne is voor 1811 ovl; want Froukje neemt als voogdes de naan de Vries aan voor haar kinderen. Het gaat me alleen om de overl;van Froukje en Anne de rest is me bekent. vr gr Harmke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted September 14, 2010 Member Group Share Posted September 14, 2010 Hoi Harmke, is onderstaand overlijden al bekeken ? Overlijdensakte Weststellingwerf, 1837 Aangiftedatum 9 november 1837, akte nr. 94 Froukjen Gerrits, overleden 9 november 1837, 77 jaar, vrouw Weduwe Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Harmke Posted September 15, 2010 Author Member Group Share Posted September 15, 2010 Hoi Maikel, Ik schaam Please login or register to see this image. /emoticons/default_ashamed0002.gif" alt="A9!"> me een beetje dat ik dat niet kon vinden. Bedankt Please login or register to see this image. /emoticons/default_bloemen.gif" alt="b--"> vr gr Harmke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted September 15, 2010 Member Group Share Posted September 15, 2010 Hoi Harmke, het overlijden van Anne Gosses zal tussen 1798 en 1806 hebben plaatsgevonden maar helaas zijn mij daarvan geen bronnen bekend. Misschien staat er nog iets over zijn overlijden in het lidmatenboek, als ik me niet vergis komt dat binnenkort online. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts