Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Cornelis van Frankfo(o)rt


Tabitha Engler

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Tabitha Engler

Hallo Allemaal,

 

Ik ben voor het eerst op dit forum dus ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek stel.

 

Er is een persoon in mij  stamboom waar ik nu al een tijdje op vast loop en ik hoop dat jullie me hier verder kunnen helpen.

Het gaat om:

 

Cornelis van Frankfo(o)rt.

Ik ben op zoek naar zijn geboortedatum in de hoop op die manier te kunnen achterhalen wie zijn ouders zijn.

 

Cornelis van Frankfo(o)rt is op 7 oktober 1759 getrouwd met Aaltje Cornelisse Steenis, op de trouwakte staat dat hij afkomstig is uit ochten.

 

Aaltje is op 4 april 1724 gedoopt is Geldermalsen, haar ouders heb ik inmiddels wel kunnen achterhalen, maar helaas ben ik daarin niets opgeschoten in mijn zoektocht naar meer informatie over Cornelis.

 

Wie kan mij verder helpen?

 

Groeten,

 

Tabitha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

Welkom op dit forum.

 

Het is hier een goede gewoonte om te vermelden als je de vraag ook elders hebt gesteld, om onnodig zoekwerk te voorkomen.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Groet, Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Tabitha Engler,

 

Welkom op het StamboomVragenForum!

Zo te zien is uw vraag voldoende beantwoord op het andere forum.

 

Mag ik u op onze huisregels wijzen, die kunt u

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

vinden, dan krijgt u een beetje idee hoe we hier werken.

Nummer acht is over het linken naar een ander forum met een en zelfde vraag, zoals Joke Andriessen al aangaf.

Er is nu hier verder geen reactie geweest, maar voor een volgende keer is het ook verstandig op het andere forum een link te vermelden naar een zelfde zoekvraag op het SVF.

Mocht u nog vragen hebben over ons forum, stel ze gerust en stuur mij desnoods een PM.

 

Succes met uw verdere onderzoek!

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...