Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

foto's


Robert Leukfeldt

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Ik heb een aantal schoolfoto's die gemaakt moeten zijn tussen 1920 en 1940, meesten zullen ergens in Arnhem zijn gemaakt. Voor mij grotendeels onduidelijk wie en waar, maar misschien voor anderen wel bruikbaar. Is er een plek in ons forum waar we zulke zaken kwijt kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Hallo Robert,

 

Er is een SmugMug site verbonden aan het StamboomVragenForum, waarvan we hier op het forum een link kunnen plaatsen zodat een ieder ze kan bekijken, of alleen mensen met de specifieke link. Het is aan u hoe openbaar u het wilt maken.

Sinds de vernieuwing van de forum site kunnen zogenaamde tags toegevoegd worden aan een bericht.

Als u wat trefwoorden [tags dus] kunt verzinnen dan plaatsen wij die erbij, tevens op de SmugMug site, waar het ook per foto kan.

Google vindt die tags en zoekende komen dan hier terecht.

 

Andere optie is dropbox, waar een link kan worden aangemaakt die ook kan worden geplaatst in een bericht.

 

Stuur me desnoods een PM dan kunnen we overleggen hoe aan te pakken.

 

Met een genealogische groet, sadminF 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Binnenkort kom ik hier op terug, er zijn natuurlijk meer mensen die foto's hebben waarvan ze niet weten wie er op staan en die misschien voor anderen herkenbaar zijn of "kwijt" geraakt.

 

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Robert,

Dat is zo en als beheerder ben ik bereid daar via een stamboomvragenforum een podium voor te creëren.

Ik hoor graag ideeën zodra u daar klaar voor bent.

Met een genealogische groet, sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...