Jump to content
Margriet En Henk

familiefoto's op Ancestry

Recommended Posts

Margriet En Henk

Hallo, ik heb gezien dat er familiefoto's op Ancestry staan van o.a. Bill Kievith. Hoe zou ik dat kunnen downloaden?

Is er ook een mogelijkheid om zonder creditcard lid te worden?? Ik heb geen card

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smiley-what.gif" alt="Uh(("> , dus kan ik ze zelf niet downloaden.

Er staan nog veel meer interessante dingen op, daarom zou ik wel lid willen worden...

Groet,

Margriet van Wely

sadminF

Beste Margriet van Wely,

Wij hebben als stamboomvragenforum een abonnement op ancestry en helpen u graag zonder kosten met een enkele vraag.

Lid worden is zover ik weet alleen mogelijk met een creditcard. Wel zijn er bronnen op ancestry die ergens anders soms wel zonder betaling zijn te bekijken.

Voor de foto's van Bill Kievith zou ik graag wat nadere info over hem weten zoals geboorte en/ of woonplaats.

Als deze gegevens nog binnen de privacy wetgeving vallen kunt u ze mij ook privé e-mailen.

Ik zal morgen voor u zoeken.

Met een genealogische groet, sadminF

Ludmilla

Het is een vrij duur abonnement. Niet altijd is duidelijk of er iets bruikbaar tussenzit. Soms lijkt het alsof er een afbeelding is, maar wordt de volgende pagina doorgelinkt naar een nieuwe betaalsite.

Het StamboomVragenForum heeft een abonnement waarvan de leden voor een enkele vraag gebruik kunnen maken. Ik kan voor u kijken en de informatie aan u doorsturen. Of bemiddelen in een contact tussen u en de plaatser op Ancestry.

Als u klikt op mijn profiel, dan kunt u een PM sturen met daarin uw vragen en uw emailadres.

Oeps, sorry, zag het bericht van SadminF niet, bijna gelijktijdig geplaatst,

/emoticons/default_giveup_2.gif" alt="*(:">

Edited by Ludmilla

sadminF

Beste Margriet van Wely,

U ziet hoe graag we helpen, twee reacties praktisch gelijkertijd.

/emoticons/default_happy_1.gif" alt=":0((">

Naar aanleiding van uw email met data en de link heb ik u alle foto's toegstuurd via een link naar ons Dropbox account.

Ook heb ik nog onderzoek gedaan via andere sites en de aanvullende gegevens gemaild.

Vanwege de privacy is het niet mogelijk dit alles op het StamboomVragenForum zelf te plaatsen.

Met een genealogische groet,
sadminF