Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Izaäk Pieter Knegt waarschijnlijk geëmigreerd naar Nieuw-Zeeland


Carmen

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Zou iemand voor mij gegevens kunnen opzoeken in Ancestry?

 

Ik ben op zoek naar meer informatie over Izaäk Pieter Knegt, [verwijderd vanwege privacy] en waarschijnlijk in 1957 geëmigreerd naar Nieuw-Zeeland.

Izaäk is de zoon van Izaäk Pieter Knegt (1884) en Jacoba Gerritje de Regt (1893-1958).

 

Op familysearch heb ik waarschijnlijk deze Izaäk terug gevonden op een passagierslijst uit oktober 1957 van de 'Sibajak', varend van Rotterdam naar Wellington, Nieuw-Zeeland:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Volgens deze gegevens reist hij samen met zijn echtgenote, Clazina Snijders (23).

 

Qua tijdspad zou het om dezelfde Izaäk kunnen gaan, maar ik ben nog niet zeker van mijn zaak.

 

Op Ancestry heb ik echter toegangen gevonden naar de Naturalisatie kaarten die waarschijnlijk meer duidelijkheid kunnen geven. Als het goed is wordt hierin ook de geboortedatum en waarschijnlijk namen van de ouders genoemd waarmee ik e.e.a. kan verifieren.

 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

In deze lijst worden zowel Izaäk Pieter Knegt als Clasina Maria Knegt (Snijders) genoemd. Ik wil graag weten welke gegevens er nog meer in Ancestry van hen beiden te vinden zijn. Het liefst een scan van de naturalisatie kaarten.

 

Waar ik ook benieuwd naar ben is of de andere knegt-en op die in deze lijst genoemd worden op de een of andere manier in verband staan met Izaäk.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

bewerkt door sadminF
privacy info verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Carmen,

 

Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd met de door u gevraagde gegevens.

Vanwege privacy gevoeligheid ervan zet ik ze niet op het SVF zelf.

 

Met een genealogische groet, sadminF 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...