Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Even hier m'n neus laten zien ...


Framegote

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik me op dit forum heb laten zien. Dat ligt er niet aan dat ik niet dankbaar ben voor de enorme hulp die ik heb gehad in mij speurtocht naar de wortels van mijn "stambos", want ik weet niet eens de woorden te vinden die dat dekken.

Wat WEL aan de hand is .... Ik had jullie al laten weten dat ik in december onder het mes ben gegaan en dat dat een zwaardere ingreep bleek te zijn als men van tevoren had gedacht. Resultaat is dat ik eind augustus/begin september nogmaals van de gastvrijheid van het ziekenhuis mag genieten. Dit alles was mij bekend. Wat ik NIET wist is dat tussen de twee operaties het pijn niveau vrijwel dagelijks een paar stappen omhoog gaat en dat ik als gevolg daarvan steeds minder kan doen. Gelukkig heeft men morfine uitgevonden en mag ik daar het een en ander van slikken en plakken ...

Mijn dagen vul ik nu met echt suffe iPad spelletjes en allerlei gedownloade afleveringen van The Voice uit diverse landen. Zolang ik maar niet de gelegenheid krijg m'n hersens te gebruiken, want dan gaat t mis.

Dus ... ik ben blij dat deze site er niet ondertussen mee gestopt is, want dat zou ik jammer vinden. Ik loop af en toe wel weer even het café binnen om de stand van zaken door te geven. Dit was hem dus op dit moment. Tot gauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Tjeetje Frank, dat is nogal niks een flinke misrekening dus, vrijwel normaal is dat je na een operatie gaat opknappen en de eventuele pijn tot het minimum beperkt wordt, wat een nare situatie voor jou, ik hoop echt dat na de 2e operatie het leven voor jou weer optimaal gaat worden, heel veel goeds en sterkte toegewenst in deze komende maanden. Paula

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ohh Frank, dat is behoorlijk heftig wat je gezondheid betreft. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_thumb_down.gif" alt="^ss">

Ik weet dat je al heel lang daarmee tobt, maar toch..........

Ik hoop van harte dat de komende operatie de gewenste afloop zal hebben en het pijnniveau daalt naar 0!

Hou je taai en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.

Groetjes,

Lily (Evelien)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Namens mij ook heel veel sterkte toegewenst voor nu en de tijd die komen gaat. Wel positief van je dat je wat afleiding zoekt al is het maar met spelletjes of wat anders. Laat vooral de moed nooit zakken. Mijn motto is - Try to keep smiling always, even it's a little bit.

Sterkte

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dat is heftig..kan er helaas over meepraten. Afleiding zoeken is een goede remedie.. Sterkte 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_bloemetje.gif" alt="B_9">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Frank, wat een teleurstelling. Zou de (ergste) ellende na de volgende ingreep voorbij zijn?

En ja, we misten je al.

Veel sterkte gewenst,

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • Forumleden Groep

Dank jullie wel voor de aardige reacties. Zo vlak voor de volgende ingreep wilde ik toch nog even van me laten horen. Vrijdagmorgen al ga ik dus onder het mes en ik hoop een dag of tien later weer thuis te zijn.

Ik realiseer me dat ik het hele jaar nauwelijks iets aan genealogie heb gedaan. Eigenlijk ben ik op geen enkel vlak productief geweest. Best raar voor mij, want normaal ben ik altijd wel ergens druk mee. Ik hoop "straks", als ik dit weer achter de rug heb, weer eens wat genealogisch te gaan doen. Als is het alleen maar even de pook er door halen om het vuurtje niet te laten uit gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...