Jump to content

Zoektocht naar mijn voorouders

Nijnabor
 Share

Recommended Posts

• Member Group

Heey iedereen, ik zou graag meer informatie willen over mijn voorouders. Ik ben al heel ver bij mijn vaders kant, maar bij mijn moeders kant kom ik niet ver. Mijn overgrootoma heet Annie Gallast. Ze is geboren op 3-2-1909 en getrouwd met Ton de Rouw. Hij is geboren op 18-6-1908. Ze hadden twee kinderen. Waarvan er één al is overleden en de andere nog leeft. Als iemand informatie heeft over ton en annie of hun ouders zou ik het graag willen horen. Alvast bedankt, <3 Nijna.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_anyone.gif" alt="A_9"> 

/emoticons/default_smiley-signs028.gif" alt="He_9">

/emoticons/default_whatdoyemean.gif" alt="uh_9">

• Beheerder

Beste Nijnabor,

Welkom op ons forum!

U zoekt meer gegevens van uw overgrootmoeder, alleen geeft u geen plaats aan in uw bericht.

Ik ben toch even kort aan het zoeken gegaan en vond haar als J.H. de Rouw, geboren Gallast in een bericht onder het kopje Burgerlijke Stand in de krant, ze was bevallen. Daardoor dacht ik aan Den Haag.

Hierdoor vond ik tevens haar geboorte akte waar haar ouders in staan vermeld, en huwelijksdatum van haar ouders. Ook vond ik een kaart uit de Bevolkings Register van de Rouw waarop zij is bijgeschreven, met vermelding van hun huwelijksdatum. Ik kan u die toesturen als u mij een persoonlijke bericht stuurt, met uw e-mail adres.

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

• Member Group

Hallo Nijnabor

Ik zag dat deze vraag ook op een ander forum vermeld staat, in verband met dubbel zoekwerk zou het prettig zijn om de evt bevinding op het forum te melden, met vriendelijke groet Paula.

• Beheerder

Beste Paula en Sippe,

Bedankt voor de verwijzing. Topic starter is op de hoogte gesteld van onze huisregels.

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

• Member Group

Wat jammer dat de originele vragensteller niet meer de moeite neemt om te reageren. Nu lijkt het alsof een vraag "even over de schutting wordt gegooid" en de antwoorden teruggegooid kunnen worden.

Op deze manier verpesten mensen het voor zichzelf.

Groeten van Richard