Member Group McMelloW Posted June 23, 2014 Member Group Share Posted June 23, 2014 Sinds enige tijd krijg ik op een andere PC de onderstaande melding. Is dit een grap? Hoe kan ik dit ongedaan maken? Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RichardK Posted June 23, 2014 Member Group Share Posted June 23, 2014 Men kan zich op een andere pc misdragen hebben, gevolgtrekkelijk een permanente verbanning, zou ik denken. Maar ik ben geen expert op dit gebied. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted June 23, 2014 Beheerder Share Posted June 23, 2014 Beste McMelloW, Heel vervelend dat u niet op het SVF kon komen. U bent absoluut niet verbannen. Uw IP-adres komt ook niet voor als zodanig op de ban lijst. Wel kan ik zien dat hetzelfde IP adres verleden week inderdaad de boodschap liet zien dat er een ban was. Omdat het nu weer wel goed gaat, is het moeilijk te achterhalen waar het precies aan ligt. Ik zal u via een persoonlijk bericht mijn e-mail adres sturen, mocht het nog eens voorkomen, dan kan u mij onmiddellijk een email sturen. Mijn excuses voor deze foutmelding! Met een genealogische groet, sadminF - beheerder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group McMelloW Posted June 23, 2014 Author Member Group Share Posted June 23, 2014 Maar heel drastisch alle browser geschiedenis / cookies etc gewist. Nu werkt het weer goed. Bedankt voor de hulp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts