Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Huwelijk Mokkart x Strijbos, mogelijk Haarlem


Gast Masje II

Recommended Posts

Gast Masje II

Geachte mede genealogen

Zoek het huwelijk van onderstaand echtpaar.

Huwelijk "alle gezinten 1731-1774 civiele boek 155" is niet online op Genver in te zien. Deze ontbreekt namelijk, dus ook op FS. Mogelijk is het boek te vinden in het Noordhollands Archief te Haarlem.

JAN MOKCAARTS (MOKKARDS, MOKKAARTS, MOKKART), over­leden Haar­lem 23 september 1807; huwde (1) MARIA STRIJBOS, begraving aangegeven Haarlem 5 mei 1789

huwde (2) Haarlem 11 november 1792 CATHA­RINA (KAATJE) HOUT­APPEL, geboren Haarlem ongeveer 1766, overleden Haarlem 27 maart 1813 om 7:00 uur

Alle 10 kinderen (1771-1805) van Jan Mokkart zijn in Haarlem RK (De Heemskinderen) gedoopt.

Graag zou ik huwelijksdatum met gegevens waar hij en zij vandaan komen willen weten. Heb een vermoeden uit Vlaanderen of Brussel, aangezien deze familie ook de Franse taal machtig was.

Ook zou ik de doopdatum van Catharina Houtappel willen weten en wie haar ouders zijn. Heb deze niet kunnen vinden.

Bij voorbaat hartelijk dank.

mvg, Masje II

PS. Deze vraag is ook op een andere genealogische site geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Op deze vraag is

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Masje II

Js heel hartelijk dank voor de toezending. Hij heeft het betreffende boek 155 gevonden en naar mij toegestuurd. Kan deze nu zelf gaan inzien.

mvg, Masje II

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...