Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Meegedaan aan genealogisch DNA-onderzoek?


Alexandra

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Gezocht voor een artikel in een landelijk maandblad:

Mannen en vrouwen (50+) die een DNA-test hebben laten doen om te weten te komen waar hun voorouders vandaan komen (genealogisch DNA-onderzoek).

Heb jij zo’n test gedaan of ken je iemand, dan kom ik graag met je in contact via een PM onder mijn profiel. Alvast bedankt!

« Aangepast door sadminF op 12 maa 2014 16:24  »

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik ben daar niet ingetrapt, omdat ik dit een vorm van commercie vind die me niet zint. Het is voor de handel gewoon een manier om goedgelovige mensen geld uit de zak te kloppen.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

In de VS heb ik een paar contacten, waarvan er zeker eentje dit heeft gedaan. En zij meldde van alles en nog wat aan afkomst, maar het is allemaal zo ruim benoemd dat je er alle kanten mee op kan.

Nederland werd niet genoemd, terwijl haar oma van Nederlandse afkomst is (en de voorouders van oma ook allemaal). Bij navraag op mijn commentaar daarop, werd verteld dat dat viel onder de noemer 'Scandinavische voorouders'.........

Het antwoord was: "Genetic diversity in Europe West The Europe West region is the most admixed of our identified regions. That means that when creating ethnicity estimates for people native to this region, we almost always see DNA from other nearby regions included--in fact the typical person born in this region today has only about 48% of his DNA unique to this region.".

En daarbij val ik nog niet in de doelgroep (50+) van Alexandra. Dat duurt nog wel een maandje of ruim 2.....

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_tong.gif" alt="to(">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...