Member Group priegel Posted February 20, 2014 Member Group Share Posted February 20, 2014 bijna ontcijferd, of hoe je het noemt, teuntje gerritsen van laar wed van jacob gerritsen van bokhorst begr 8 ??? augustus augustus op kerkhof waar en dan kinderen? in leven ???? Please login or register to see this link. de link en rechts onderin. hoop dat iemand even mee wil kijken en helpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Annemarie_57 Posted February 20, 2014 Member Group Share Posted February 20, 2014 begr. d[en] 2 Augustus op kerkhof waarvan kinderen in leven Althans dat meen ik te lezen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Archie Posted February 20, 2014 Member Group Share Posted February 20, 2014 @ Priegel Volgens mij zo het compleet zijn als gestart wordt met: 29 dato [Juli 1805] O[ver]L[eden] Archie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group priegel Posted February 20, 2014 Author Member Group Share Posted February 20, 2014 hartelijk dank voor jullie antwoorden! O en L is dus overleden! weer wat geleerd. Bedankt! ik kan weer verder... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts