Member Group Peter Miebies Posted January 11, 2014 Member Group Share Posted January 11, 2014 In aansluiting op het bericht van Kèren, over het niet langer publiceren van de inhoudsopgave van het Genealogisch Erfgoed Magazine, vestig ik de aandacht op de rubriek Periodiek Besproken Please login or register to see this link. . In deze rubriek, deel van de NGV-site afd. Amsterdam e.o., worden door een voormalig redactielid van Gens Nostra, heel veel bladen genoemd uit o.a. Nederland, België en Duitsland. De rubriek is een voortzetting van de soortgelijke rubriek in GN, die ditzelfde redactielid gedurende de afgelopen 28 jaar (!) heeft verzorgd. Voor zover ik kan nagaan is inloggen op deze site niet nodig, ook niet met een zogenoemd gast-lidmaatschap. Gr. Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RichardK Posted January 11, 2014 Member Group Share Posted January 11, 2014 Op zich een mooi initiatief, alleen grafisch vreselijk uitgevoerd. De foto bovenaan is veel te veel uitgerekt. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Peter Miebies Posted January 11, 2014 Author Member Group Share Posted January 11, 2014 Het gaat om de inhoud, Richard. Plaatjes zijn bijzaak Please login or register to see this image. /emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Maar ik ben het wel met je eens. Gr. Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts