Member Group Lily Posted December 12, 2013 Member Group Share Posted December 12, 2013 Dag Allemaal, Ik heb een tijdje niet gezocht in de Digitale Stamboom van Den Haag en begin nu aan mijzelf te twijfelen. Zijn de scans van de gezinskaarten verdwenen? Ik vind er niets over. Please login or register to see this image. /emoticons/default_anyone.gif" alt="A_9"> Groetjes, Lily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Sippe Posted December 12, 2013 Member Group Share Posted December 12, 2013 Lily, ik kom ook niet meer bij de scans van de Gezinskaarten Den Haag. Met vriendelijke groet, Sippe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted December 12, 2013 Member Group Share Posted December 12, 2013 Ik heb vòòr het weekend al een mail gestuurd naar het adres van de digitale stamboom Den Haag; en vanmorgen nogmaals. Tot op heden geen enkele reactie. met vriendelijke groeten, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Lily Posted December 12, 2013 Author Member Group Share Posted December 12, 2013 Ik heb vòòr het weekend al een mail gestuurd naar het adres van de digitale stamboom Den Haag; en vanmorgen nogmaals. Tot op heden geen enkele reactie. met vriendelijke groeten, Bart Ik dus vandaag ook. Ik heb ook in een nieuwsgroep gevraagd of hier iets bekend over is. Vind het vreemd dat er geen mededeling over is gedaan. Groetjes, Lily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RichardK Posted December 12, 2013 Member Group Share Posted December 12, 2013 Ik denk dat ze er nu mee bezig zijn, want de site geeft een server-error. (Het kan ook betekenen dat de server totaal is opgeblazen, maar ik gok op werkzaamheden) Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted December 14, 2013 Member Group Share Posted December 14, 2013 Zie voor meer info: Please login or register to see this link. Met vriendelijke groet, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Lily Posted December 14, 2013 Author Member Group Share Posted December 14, 2013 Dank je Bart! Ik moet het opzoekwerk in Den Haag maar even opzij leggen Please login or register to see this image. /emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Groetjes, Lily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Sippe Posted December 16, 2013 Member Group Share Posted December 16, 2013 Scans van Gezinskaarten Den Haag zijn weer inzichtelijk! Gr. Sippe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Lily Posted December 16, 2013 Author Member Group Share Posted December 16, 2013 Daar ben ik dus heel erg blij mee Please login or register to see this image. /emoticons/default_clap3zs6.gif" alt="Cxx*"> Groetjes, Lily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted January 8, 2014 Member Group Share Posted January 8, 2014 De personen die een foutmelding deden, kregen van het Haags Gemeentearchief deze reactie: Geachte mevrouw/meneer, bedankt voor uw email betreffende De Digitale Stamboom. De postbus van deze webapplicatie (digitalestamboom@denhaag.nl) waar u naar heeft gemaild werd helaas niet regelmatig bekeken. Dit is de reden van deze vertraagde reactie op uw email. Het mailadres van de digitale stamboom is opgeheven en voortaan kunt u met vragen mailen naar het gangbare mailadres van het Haags Gemeentearchief: postbus.hga@denhaag.nl. Mijn excuses voor de vertraging. Wij werken aan het overzetten van de burgerlijke stand van de Virtuele Studiezaal naar De Digitale Stamboom. Zoals u heeft gemerkt werkt de Digitale Stamboom hierdoor niet naar behoren. Er zitten nog schoonheidsfoutjes in zowel de functionaliteit als de dataconversie. De data uit de Virtuele Studiezaal en de bijbehorende plaatjes (de scans van de aktes) zijn inmiddels overgezet naar De Digitale Stamboom. Toevoegingen en mutaties vinden uitsluitend nog plaats in De Digitale Stamboom: Please login or register to see this link. De mogelijkheid voor het publiek die tot voor kort bestond, om zelf aktes te beschrijven, komt in De Digitale Stamboom niet meer terug. Beide systemen draaien op dit moment nog naast elkaar, maar binnenkort zal voor de burgerlijke stand de Virtuele Studiezaal uitgefaseerd worden en alleen nog gebruik worden gemaakt van De Digitale Stamboom. Ik raad u dan ook aan om nu al vast over te stappen naar De Digitale Stamboom. Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts