Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Nieuwe jas voor website VeleHanden


RichardK

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Dag allen,

Sinds vandaag heeft VeleHanden een nieuw uiterlijk. Het ziet er wel mooi uit, hoewel er enkele verbeterpuntjes zijn.

Zelf miste ik het forum van de website, de plek waar je vragen kunt stellen en antwoorden kunt krijgen. Ik heb dat gemeld en kreeg het volgende antwoord:

Het forum is van vorm veranderd. Op de vernieuwde website heeft elk project een eigen omgeving waar de specifieke vragen en opmerkingen rondom elk project zijn te vinden. Anders dan voorheen heet dit gedeelte niet het forum, maar is dit vervangen door de ‘berichten’ tab.

Onder deze tab zijn drie verschillende berichten te vinden: de mededelingen, vragen en tips. Alle gebruikers kunnen vragen en tips aanmaken. Mocht u dus vragen hebben over een bepaalde functie binnen het project dan kunt u een bericht onder ‘vragen’ plaatsen. Mocht u een handigheidje hebben voor het invoeren binnen een bepaald project dan kunt u deze bij de ‘tips’ plaatsen. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn dan zal de projectbeheerder deze plaatsen bij ‘mededelingen’.

Met vriendelijke groet,

Paul Jongkind

Communicatiemedewerker VeleHanden

Tot zover de mededeling van VeleHanden

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik moet toegeven dat het er erg netjes uitziet. Ik ben even afgehaakt voor dit project; onbekend is wie mijn, als vrijwilliger ingevoerde gegevens, uiteindelijk in handen krijgt, mogelijk omgezet kan worden op een betaalsite.

Maar het allernieuwste project van de Officiersboekjes Legermuseum 1811-1940 is toch wel erg aanlokkelijk om dat geïndexeerd te zien.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...