Jump to content

Wiewaswie in het Engels

RichardK

Recommended Posts

• Member Group

Dag allen,

Binnenkort komt er ook een Engelse versie van de opvolger van Genlias. In een eigen mededeling wordt gesproken van whowaswho.

Zie het zelf op: 

Please login or register to see this link.

Nu maar hopen dat het echt Engels wordt en niet een soort DoubleDutch zoals bij de spoorwegen, waar reizigers het volgende lezen als de trein het eindstation heeft bereikt: "Kindly step out"

Maar misschien ben ik wel te somber door die storm.

Groeten van Richard

• Member Group

Het wordt dus gewoon een Wiewaswie met een Engelse interface.

Alsof wij daar op zitten te wachten.

Laat ze eerst maar eens werken aan een goede Nederlandse interface met de in de enquête vermelde wensen.

• Member Group
Peter Miebies

@Hypo

Nee, "wij" zitten daar misschien niet op te wachten maar nazaten van Nederlanders in het buitenland mogelijk wel.

En de ene actie van WWW sluit de andere niet uit. Een goed initiatief dus, vind ik.

Gr.

Peter

• Member Group

Peter,

Ik heb niets tegen het initiatief en juich dit van harte toe. Desondanks ben ik van mening dat Wiewaswie eerst eens moet zorgen voor een goede interface voor de Nederlandse gebruikers.

Ik neem aan dat Wiewaswie daar straks hun geld moeten verdienen en niet op de "buitenlandse" gebruikers.