Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Ben weer terug


Peter

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Goedemorgen beste forumleden, heb het laatste jaar niet veel meer gedaan aan genealogie, en ben zo doende hier ook het laatste jaar niet meer actief geweest op het forum, dit is gekomen omdat ik vorig jaar (2012) in September mijn vrouw heb verloren, haar overlijden kwam zo onverwachts voor mij, dat ik hierdoor een heel vervelende tijd door achter de rug heb.

Probeer nu weer langzaam in mijn ritme te komen, en mijn oude hobby's weer op te pakken, waaronder genealogie, hopelijk gaan jullie weer veel vragen van mij krijgen als ik ergens mee vast loop

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> hiervoor alvast hartelijk bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dag,

Mooi dat je probeert de draad weer wat op te pakken. Ik weet wat je doormaakt. Mijn man is vorig jaar december 2012 van de ene op de andere dag overleden,je leven word volledig overhoop gehaald.

Het gemis zal altijd blijven, maar je moet wel verder. Veel sterkte.

vr gr Harmke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Peter, fijn dat je er weer bij bent, het zal best heel moeilijk zijn om die draad weer op te pakken en er zullen zeker momenten zijn dat het even niet lukt, ik wens je erg veel sterkte toe voor nu en de nabije toekomst. Paula Hartman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Beste Peter. Ik ben blij dat je terug bent op het forum, een groep warme meelevende mensen die ook nog dezelfde hobby hebben.  Een warm bad is er niets bij!

Sterkte

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...