Member Group Robert Leukfeldt Posted October 26, 2013 Member Group Share Posted October 26, 2013 Op Genver cq FS staan de huwelijken tot 1932. WWW en Gelders Archief geven achter geen hits na ca 1920. Moet ik nu die jaartallen daar handmatig doorzoeken...of is er een alternatief? Ik zoek eigenlijk het huwelijk van Cornelis Albertus van Raaij (zoon van C.A. van Raaij en Hendrika Geertruida van der Zee) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted October 27, 2013 Author Member Group Share Posted October 27, 2013 Vreemd.....nu krijg ik onder www wel een aantal hits tussen 1920 en 1935. Maar dus niet de door mij gezochte persoon. Ook zijn broer die in 1923 huwde staat daar dan niet tussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted October 27, 2013 Member Group Share Posted October 27, 2013 Gelders Archief heeft huwelijken tot 1922. Hij kreeg in 1928 levenloos kind Overlijden NN van Raaij, 28-11-1928 Aktenummer: 818 Aktedatum: 30-11-1928 Akteplaats: Arnhem Overlijdensdatum: 28-11-1928 Overlijdensplaats: Arnhem Overledene: NN van Raaij Doopdatum: 28-11-1928 Leeftijd: 0 Doopplaats: Arnhem Beroep: - Moeder: Elisabeth Johanna Wilhelmina van den Berg Beroep: zonder beroep Vader: Cornelis Albertus van Raaij Beroep: timmerman Aktesoort: L Toegangsnummer: 0207 Burgerlijke stand Gelderland Inventarisnummer: 8061 Opmerking: Levenloos Je kunt handmatig akten doorzoeken of wachten tot deze jaren ook zijn ingevoerd. groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted October 27, 2013 Author Member Group Share Posted October 27, 2013 Joke, Bedankt, ik had dat gegeven gevonden en ging er vanuit dat hij de gezochte persoon moet zijn. Dus gehuwd voor 0f in 1928. Gekke is ik krijg wel een aantal hits in die jaren...maar zal dus inderdaad handmatig FS doorspitten worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted October 27, 2013 Member Group Share Posted October 27, 2013 Robert, Je weet zijn geboortedatum, neem ik aan. Zie dan graftombe Please login or register to see this link. Gelet op de leeftijd van de echtgenoten zou ik vanaf 1928 beginnen te zoeken. Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted October 27, 2013 Author Member Group Share Posted October 27, 2013 Bedankt voor die link!!! klopt, dat is zijn geboorte datum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted December 8, 2013 Author Member Group Share Posted December 8, 2013 Ondertussen heb ik de huwelijkdatum gevonden. Augustus 1928. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts