Member Group RichardK Posted September 12, 2013 Member Group Share Posted September 12, 2013 Dag allen, Op een gegeven moment loop je tegen een voorouder aan, die niet in Nederland geboren is. Om meer van hem of haar te weten te komen is een buitenlands archief de aangewezen plek om te zoeken. Op de site van ons Nationaal Archief staat een lijstje met een paar van die buitenlandse archieven. Kijk op: Please login or register to see this link. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Peter Miebies Posted October 28, 2013 Member Group Share Posted October 28, 2013 Nou heb ik geen enkele pretentie om ook maar in de buurt te willen komen bij wat officiële archieven kunnen bieden. Niettemin wil ik graag een lijstje, met op dit moment 166 namen van buiten Nederland geborenen*, onder de aandacht brengen. Het is te vinden op mijn blog en wordt regelmatig aangevuld. De URL is Please login or register to see this link. . Gr. Peter *Voor in Ned. Indië geboren personen, zie elders op dit forum: Please login or register to see this link. . Daar worden inmiddels 241 namen genoemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts