Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Enquête CBG gaat even de mist in


RichardK

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Het Centraal Bureau voor Genealogie (CBG) meldt op de website dat er een enquête wordt gehouden over de dienstverlening.

Jammer, maar helaas, het formulier blijkt niet meer te werken, aldus een mededeling van Google. Ik heb ze inmiddels een mail gestuurd.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

De link naar de Enquete werkt weer en is hier te vinden

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Volgens het Centraal Bureau voor Genealogie is de enquête anoniem en resultaten zullen vertrouwelijk worden behandeld. (Zie intro op hun website

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

)

Bij een enquête die op deze wijze gehouden wordt, is uw privacy niet gewaarborgd. Indien u "Vriend" bent en u heeft een vast IP-adres, dan is dat IP-adres bekend. Via deze gegevens heeft men minimaal uw huisadres en uw bankrekeningnummer.

Het IP-adres kan dus gemakkelijk gekoppeld worden aan de door u ingevulde enquête, want ook daar gebruikt u dat IP-adres.

Let daarbij vooral op de verplichte vragen 44 t/m 48.

Fijn zo'n enquête met die verplichte vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dan moet je hem ook niet thuis invullen, maar bijvoorbeeld op een terras op de Heuvel in Tilburg. Waar gratis wifi al niet goed voor is!

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik begrijp het probleem niet. Als je vriend van het CBG bent weten zij toch al wat je adres en bankrekening is. Dat ze nou ook je mening over het CBG willen weten is alleen maar goed. "Anoniem" is tegenwoordig toch maar een vrij goedkoop woordje.

"Big brother is watching you".

Je kunt ook naar Den Haag gaan en de enquete daar op papier invullen, of gewoon niet meedoen.

As je echt anoniem wil computeren moet je je internetaansluiting uit zetten. Alles is traceerbaar. Zelfs met een proxy server. Ik maak me er niet meer druk om. Ik heb niets te verbergen, behalve m'n pincode, maar ook die is ongetwijfeld te zien in een of ander programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...