Member Group Framegote Posted August 12, 2013 Member Group Share Posted August 12, 2013 Wie komt toevallig binnenkort in het Utrechts Archief en wil daar voor mij een scan maken van een geboorteakte? Het gaat om akte nr 3 van 1819 uit Maarn. De geboorte van Cornelis Lodder, zoon van Dirk Lodder en Teuntje van Hardeveld. Op FS staan ze van 1818 en 1820, maar 1819 mist toevallig net. Uiteraard ... mochten er kosten aan zijn verbonden, worden die vergoed! Ik kan bij het Utrechts Archief online van die akte een kopie bestellen, maar dat kost 5 euro en dan nog moet ik hem scannen. (ik heb vrijwel alles gescand aan mijn bestand gekoppeld) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted August 13, 2013 Member Group Share Posted August 13, 2013 mmmm... tussen 1818 zitten een aantal 1819 scans... maar helaas...hoop dat ze die dus in Utrecht wel hebben. Ergens kwam ik ook nog het overlijden van een andere Lodder tegen, maar vergeten te noteren. Deels is dat deel bij FS dubbel gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted February 14, 2014 Member Group Share Posted February 14, 2014 Wat in het vat zit, verzuurt niet.... De meest duidelijke kopie :Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted March 11, 2014 Author Member Group Share Posted March 11, 2014 Dank je wel, Ludmilla. Het heeft even geduurd voordat ik reageerde... sorry daarvoor. Ik ben al een hele tijd niet op het forum geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts