Member Group Framegote Posted July 24, 2013 Member Group Share Posted July 24, 2013 Wie zou, als hij/zij toch naar de Jansstraat in Haarlem gaat, voor mij een kopie (of liever nog een scan) willen maken van een strafvonnis? Het gaat om deze: Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 @Frank Kan het voor je doen, alleen kan wel even duren. Komende weken gaat niet lukken, zal dus wel eind augustus/begin september worden. Als je daarmee kan leven, zet ik je zoekvraag op mijn lijst. Mocht een andere eerder gaan en het voor je doen, laat het dan AUB weten.... Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted July 25, 2013 Author Member Group Share Posted July 25, 2013 Heel graag! Dank je Kèren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group hoogie Posted July 27, 2013 Member Group Share Posted July 27, 2013 Goedemorgen Kèren, En zó kom ik dan,via een omweg,bij jou terecht !! Hopenlijk wil jij voor mij de onderstaande strafvonnissen kopieren betreffende mijn overgrootvader en zijn broer.Ik zou graag lezen WAT zij precies gedaan hebben. Haast heeft het TOTAAL niet,maar ik zou het enorm op prijs stellen. Mocht je in de komende maanden in het NHA Jansstraat archief in Haarlem komen dan héél erg graag. Natuurlijk worden alle kosten vergoed. Bij voorbaat mijn hartelijke dank groet,hoogie. 198-87 Klapper op naam van de veroordeelden Pieter Hoogendorp Rechtbank: Amsterdam Jaar: 1870 Vonnisnummer: 656 Voornaam: Pieter Achternaam: Hoogendorp Leeftijd: 37 Rol: Gedaagde Toegangsnummer: 198 Arrondissementsrechtbank Amsterdam Inventarisnummer: 87 laatste wijziging 25-06-2013 ----------------------- 198-89 Klapper op naam van de veroordeelden Johannes Hoogendorp Rechtbank: Amsterdam Jaar: 1871 Vonnisnummer: 194 Voornaam: Johannes Achternaam: Hoogendorp Leeftijd: 43 Rol: Gedaagde Toegangsnummer: 198 Arrondissementsrechtbank Amsterdam Inventarisnummer: 89 altijd op zoek naar: Enderberg -eiland Gottland (Zweden)-Amsterdam. Ellingsen. -Arendal (Noorwegen) -Amsterdam. Ho(o)gendorp. -Alkemade-regioTer Aar- Uithoorn Duiker - Workum (Fr.) -Drente. regio Amsterdam. Timmermans. Den Dungen- St.Michelsgestel -Den Haag. Van der Molen: Winschoten-Beerta en omgeving(Groningen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 @Hoogie, Heb ze beiden op mijn lijst gezet. Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group hoogie Posted July 29, 2013 Member Group Share Posted July 29, 2013 Dag Kèren, Dit antwoord maakt mij erg blij... Ik wacht rustig af. groet,hoogie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Hoi, Even laten weten dat ik jullie niet ben vergeten, echter kreeg het plotesling erg druk en ben nog niet in staat geweest om naar Haarlem te gaan. Hoop nu komende week een ochtendje te kunnen uittrekken om in ieder geval jullie vragen op te zoeken. Mijn excuses voor de vertraging.... Soms vergeten we wel eens dat er meer in het leven is dan genealogie Please login or register to see this image. /emoticons/default_blush.gif" alt="B-4"> Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted September 20, 2013 Author Member Group Share Posted September 20, 2013 Hoi Kėren. Dat je ons niet vergeten bent wist ik wel hoor. Ikzelf ben de laatste tijd ook niet veel hier. Ik ben heel hard aan vakantie toe. Nog 10 dagen en dan gaan we er even tussen uit. Daar is m'n lichaam zó aan toe! Overwerk je niet. Groetjes Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 @ Frank en @Hoogie Zowaar beiden, vrijdag een gaatje gevonden om jullie stukken op te zoeken. Dossiers van ieder vonnis heb ik gefotografeerd, maar dit was niet echt makkelijk en de foto's zijn matig. Reden is de moeilijk hoek om foto's te maken. De stukken zitten namelijk in een heel zwaar boek gebonden, boek is zeker 25cm dik en heel moeilijk recht te krijgen. Meestal vraag ik om kopieën maar met dit soort mag dit niet. Het kan wel gescand worden,en dat verzoek heb ik ook gedaan. Zodra die binnen zijn zal ik ze naar jullie toesturen. Voor nu een ZIP bestand, met een PDF + afzonderlijke foto's die ik tijdelijk op mijn DB heb staan, voor Frank Please login or register to see this link. En voor Hoogie [pas op is groot bestand!!] Please login or register to see this link. Laten jullie even weten via PM wanneer ik het ervan kan halen? En jullie horen nog als de scans binnen zijn. Groetjes, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group hoogie Posted September 25, 2013 Member Group Share Posted September 25, 2013 Dag Kèren, Wat een verrassing jouw bericht te lezen,na enkele daagjes weggeweest te zijn !! Mijn hartelijke dank voor al het werk,wat je eraan besteed hebt. Vanmiddag ga ik ermee aan de slag. Ik moet eerst even wat huishoudelijke klusjes verrichten,zoals brood kopen. Zodra ik alles eraf heb gehaald,laat ik het zó snel mogelijk weten. Kèren,nogmaals mijn hartelijke dank, groetjes,Hoogie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts